چکار کنیم تا سفری لذت بخش داشته باشیم؟

 سفر یکی از تفریحات سالمی است که تاثیر بسزایی در روحیه انسان می گذارد و کمتر کسی است که از رفتن به سفر استقبال نکند. معمولا ما به سفر می رویم تا از لحظه لحظه ی آن لذت ببریم و با تقویت روحیه و انرژی مضاعف به زندگی عادی خود برگردیم. حال سوال این است که چکار کنیم تا سفری لذت بخش داشته باشیم؟ باید بگوییم که برای داشتن یک سفر لذت بخش باید برنامه ریزی کنید و قبل از آن نکات مهم زیر را در نظر بگیرید.

 1.لیستی از آرزوهای خود تهیه کنید.

 2.ردیاب شخصی تهیه کنید.

 

3.مسیرها را مشخص و تنظیم کنید.

4.جزییات را در نظر بگیرید.

5.زمانی را برای استراحت قرار بدهید.

6.از اسناد خود کپی بگیرید.

7. انعطاف پذیر باشید.

امروزه استفاده از فناوری های جدید مانند ردیاب خودرو، ردیاب شخصی و ..  در سفر یک ضرورت محسوب می شوند، به خصوص مسیرهای فرعی که بعضا تابلوهای راهنما وجود ندارند. ممکن است در مسیر، راه خود را گم کرده و زمان زیادی را صرف پیدا کردن راه کنید. اینجاست که GPSمی تواند در انتخاب مسیر درست به شما کمک کند تا زمان بیشتری برای لذت بردن از تعطیلات و سفر خود داشته باشید. دستگاه ردیاب VT_08 یکی از انواع ردیاب های خودرو ایران اسمارت است که اطلاعات مکان در زمان واقعی و همچنین دسترسی به صدها نقشه شهری در سراسر جهان را ارائه می دهد. این دستگاه دارای حافظه داخلی، شوک سنسور، میکروفون، باطری بکاپ و رله قطع سوخت می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر لینک زیر را کلیک کنید.

 https://www.iransmartgps.ir/category/1/%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88.html

 

 

ردیاب سالمندان چه ویژگیهایی باید داشته باشد؟

 

نگهداری از سالمندان صبر و حوصله زیادی را طلب می کند و مشکلات خاص خود را نیز به دنبال دارد. گم و سرگردان شدن سالمندان همواره بزرگ ترين کابوس کساني است که مسئوليت نگهداري از سالمندان را به عهده دارند. آلزايمر و زوال عقل از جمله بیماری هایی است که اکثر سالمندان با روبرو می شوند و کا را برای نگهداری از انها سخت می کند.

چگونه می توانیم از سالمندان خود بدون اینکه استقلال آنها را بگیریم، محافظت کنیم؟

خوشبختانه، پيشرفت هاي تکنولوژي در زمينه جی پی اس مانند انواع ردیاب شخصی راهکار بي نظيري پيش روي خانواده هاي دل نگران قرار داده است. در واقع استفاده از ردیاب شخص گامی موثر در جهت محافظت از سالمندان خانواده به شمار می آید. زیرا می توانیم در هر لحظه از زمان از وضعیت و موقعیت مکانی فرد سالمند خود باخبر شویم و در صورت لزوم به طور شخصی و یا از طریق مناسب به کمک او برسیم.

امروزه ردیاب سالمندان به عنوان یک تکنولوژی فوق العاده شناخته می شود به خصوص برای خانواده هایی که سالمندشان دچار مشکلاتی همچون آلزایمر ،کم توانی ذهنی یا دیگر انواع اختلالات حافظه ای است که باعث می شود تا به سختی قادر به یاد آوردن مکان خود باشند.

 

ویژگیهایی مهم ردیاب سالمندان

1.گزارش زمان واقعی

اکثر دستگاههای ردیابی اطلاعات زمان واقعی را در مورد مکان افراد تحت نظارت نشان نمی دهند. به عبارتی برخی از ردیاب ها گزارشات خود را با چند دقیقه یا چند ساعت تأخیر ارائه می دهند.

2.استفاده راحت

بهتر است ردیابی را انتخاب کنید که استفاده از آن پیچیده نباشد و سالمند بتواند به راحتی از آن استفاده کند. این ویژگی باعث می شود تا سالمند به استفاده از ردیاب علاقه نشان دهد و شما را دچار مشکل نسازد.

3.عمر باتری

و اما در مورد عمر باتری، دستگاه باید دوام زیادی داشته باشد و به سرعت شارژ آن خالی نشود.

4.کیفیت سخت افزاری  دستگاه

کیفیت سخت افزاری دستگاه ردیاب بسیار مهم است. ردیاب مناسب و با کیفیت، انعطاف پذیراست، در برابر آب مقاوم و وزن آن سبک می باشد.

ایران اسمارت یکی از تامین کنندگان ردیاب می باشد که علاوه بر ردیاب سالمندان در زمینه ردیاب خودرو و حیوانات نیز فعالیت می کند. برای اطلاع از لیست ردیاب سالمندان ایران اسمارت اینجا را کلیک کنید.

 

بیش فعالی کودکان چیست و چه علائمی دارد؟

 

بیش فعالی نوعی اختلال رشد عصبی است که در اوایل سن کودکی و عموما قبل از هفت سالگی بروز می کند. بیش فعالی مهار پاسخهای خود به خودی را برای کودکان دشوار می کند - پاسخ هایی که می تواند همه چیز را از حرکت به گفتار تا توجه جلب کند.

کودکان بیش فعال افرادی بسیار باهوش و با استعدادی هستند که متاسفانه در زندگی تحصیلی و شغلی آینده خود نمی توانند موفق باشند. آنها تمرکز کافی ندارند و قادر نیستند تا انرژی و استعدادهای خود را در یک جهت درست استفاده کنند. البته والدین می توانند با برخورد درست و موثر به آنها در کسب موفقیت شغلی و تحصیلی کمک کنند.

 همه ما بچه هایی را می شناسیم که نمی توانند آرام بنشینند، به حرف های ما گوش نمی دهند و در مواقع مناسب، رفتارهای نامناسب از خود نشان می دهند. گاهی اوقات این کودکان به عنوان افراد مشکل ساز شناخته می شوند و یا به دلیل تنبلی مورد انتقاد قرار می گیرند در حالیکه ممکن است آنها بیش فعال باشند.

 

تشخیص بین کودک بیش فعال از کودک عادی دشوار است و حتما باید با پزشک مشورت کرد. به طورمتوسط از هر 100 کودک، 5 کودک می‌تواند بیش فعال باشد. پسران 3 برابر بیش از دختران در معرض ابتلا به این اختلال قرار دارند. اغلب این مشکلات قبل از 7 سالگی آغاز می‌شوند و ممکن است والدین تا وقتی که فرزندشان به مدرسه نرفته، متوجه مشکل او نگردند. زیرا در مدرسه کودک باید برای چند ساعتی آرام سر جای خود بنشیند و بر روی درس و صحبت های معلم تمرکز کند. آنجاست که به دلیل عدم تمرکز و آرامش، والدین پی به این بیماری می برند. 

 

کودکان مبتلا به بیش فعالی علائم عدم تمرکز ، تحرک زیاد و تحریک پذیری را به روش های خاصی نشان می دهند. این بچه ها:

 

*در حال حرکت مداوم هستند.

* زیاد حرف می زنند.

*به نظر می رسد که گوش آنها نمی شنود.

* با بازی های آرام و بی سر و صدا مشکل دارند.

* صحبت دیگران را قطع می کنند.

*به راحتی پریشان می شوند.

*کارها را نیمه تمام رها می کنند.

 

 انواع بیش فعالی کودکان

1.بیش فعالی کودک از نوع بی توجهی و بی دقتی

 

این نوع کودکان دائما در حل رویا پردازی هستند و به دلیل عدم تمرکز در مدرسه دچار مشکل می شوند. این کودکان به انجام تکالیفی که نیاز به دقت زیاد دارد، علاقه ای نشان نمی دهند و فراموشکار هستند. آنها به جزییات توجه نمی کنند و تکالیف و فعالیت های خود را نیمه تمام رها می کنند. اغلب کتاب، وسایل و اسباب بازیهای خود را گم می کنند و مسئولیت پذیر نمی باشند.

 

2.بیش فعالی کودک از نوع پر تحرکی

 

در این نوع از اختلال کودک بسیار فعال است و بدون فکر به فعالیت و انجام کار اقدام می‌کند. فعالیت بیش از حد معمول، بارزترین مشخصه اختلال کودکان بیش فعال است. این کودکان بی قرار و ناآرام هستند و دائما در حال دویدن و راه رفتن می باشند. یکجا نشستن برای انها بسیار سخت است و با رفتارهای خود باعث بی نظمی در کلاس درس می شوند. این کودکان از انجام رفتارهای پرخطر لذت می‌برند و پرحرفی، مشخصه از بیش فعالی کودک است.

 

3.بیش فعالی از نوع رفتارهای تکانه ای

 

بیش فعالی از نوع رفتارهای تکانه ای از انواع دیگر اختلال بیش فعالی کودکان می باشد که کمی صبر و تحمل از ویژگیهای بارز این گروه می باشد. این کودکان صبر و حوصله ندارند، صحبت های دیگران را قطع می کنند و تحمل ایستادن در داخل صف را ندارند.

 ردیابی کودکان بیش فعال با  ردیاب اشخاص می تواند امنیت فرزندان شما را بدون ورود به حریم خصوصی آنها، تضمین کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد لیست انواع ردیاب اشخاص و قیمت آنها می توانید لینک زیر را کلیک کنید.

 

 https://www.iransmartgps.ir/category/2/%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84-%D8%AD%D9%85%D9%84.html

 

 

با فناوری ردیاب خودرو می توان مرگ و میر تصادفات جاده ای را کاهش داد !!!

 

تصادفات جاده ای و مرگ و میر ناشی از آن معضلی است که کشور مانند دیگر کشورها همواره با آن روبرو است. هرساله به خصوص در تابستان و ایام نوروز که افراد زیادی به مسافرت می روند ، ما شاهد افزایش میزان تصادفات جاده ای هستیم. در این تصادفات افراد زیادی جان خود را از دست داده و یا دچار نقص عضو می شوند و کودکان و جوانان زیادی نیز از نعمت پدر و مادر محروم می شوند.  حال سوال این است: علت تصادفات جاده ای چیست؟ و چگونه می توانیم از افزایش تصادفات جاده ای جلوگیری کنیم؟

  علت تصادفات جاده ای چیست؟

  شایع ترین علل تصادفات مرگبار خودرو به دلیل سرعت بالا و حواس پرتی راننده به دلیل استفاده از تلفن های همراه می باشد. سرعت زیاد جان بسیاری از افراد را می گیرد و یا آنها را از کار افتاده و معلول جسمی و روانی می کند. بیشتر این تصادفات در بسیاری از کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه بسیار شایع است. حواس پرتی از پیام کوتاه، تماس ، مکالمه و ... ، از دیگر عوامل تصادفات جاده ای به شمار می آید.

 چگونه می توانیم از افزایش تصادفات جاده ای جلوگیری کنیم؟

 قطعاً یکی از بهترین راه های مقابله با این چالش ، نصب دستگاه های ردیابی خودرو GPS بر روی خودرو است. باید بگوییم که استفاده از ردیاب خودرو به روش های مختلف می تواند حوادث رانندگی را کاهش دهد. دارندگان خودروهای شخصی و مدیران شرکتهای تجاری ، شرکتی و حتی دولتی و سایر مشاغل می توانند در دراز مدت با سرمایه گذاری بسیار ناچیز درآمد زیادی کسب کنند. برخی از مؤثرترین ویژگی های ردیاب خودرو در کاهش تصادفات جاده ای عبارتند از:

  1.اعلام هشدار در صورت بالاتر رفتن سرعت خودرو بیش از سرعت مجاز

2.محاسبه و نمایش سرعت خودرو به صورت لحظه به لحظه

3.بررسی ورود و خروج به یک محدوده‌ی خاص جغرافیایی تعیین شده

4.قابلیت استعلام و دریافت سرعت خودرو توسط پیامک

5. اعلام هشدار در صورت بروز نقص فنی و بررسی وضعیت راننده با امکان نصب میکروفن

 

ایران اسمارت یکی از تامین کنندگان ردیاب می باشد که علاوه بر ردیاب خودرو در زمینه ردیاب شخصی و حیوانات نیز فعالیت می کند. ردیاب های خودرو در مدل های مختلف با ویژگیها و قابلیت های متفاوت به بازار ارائه عرضه می شوند. برای اطلاع از لیست ردیاب های خودرو ایران اسمارت لینک زیر را کلیک کنید.

 

 https://www.iransmartgps.ir/category/1/%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88.html

صفحه قبل 1 صفحه بعد
<-blogads->